PracaGrupypl.praca.szukanaPraca biurowa - studentka - Warszawa

  • 1. Data: 2003-02-18 10:45:14
    Temat: Praca biurowa - studentka - Warszawa
    Od: "Kinga " <k...@g...pl>

    Dzien dobry,
    Mam 24 lata. Obecnie jestem studentka 5 - tego roku (studia zaoczne) na
    Wydziale Zarządzania UG. Dwa lata temu zdobylam tutuł Licencjata na studiach
    dziennych o kierunku Zarządzanie Finansami w WSH w Radomiu.
    Moim atutem jest dobra znajomosc jezyka angielskiego.
    Posiadam doswiadczenie handlowe, jak rowniez niezbedna wiedze z zakresu
    obslugi komputera( Pakiet biurowy Microsoft Office, Windows 95/98/2000/XP,
    Internet, Outlook Express, Adobe Photoshop, program sprzedazy XPort),
    a takze urzadzen biurowych.
    Jestem osoba odpowiedzialna, dyspozycyjna, o wysokich umiejetnosciach
    interpersonalnych i kulturze osobistej.
    Poszukuje pracy na terenie wojewodztwa mazowieckiego (najchetniej Warszawa,
    jej okolice i Radom) na stanowiskach, tj: Sekretarka, Asystentka,
    Recepcjonistka, Pracownik biurowy.
    Prosze o kontakt na adres mailowy:
    k...@g...pl

    Pozdrawiam, Kinga.