PracaGrupypl.praca.szukana › Praca biurowa poszukiwana/PILNIE/Wa-wa

  • 1. Data: 2008-11-30 20:40:00
    Temat: Praca biurowa poszukiwana/PILNIE/Wa-wa
    Od: "Małgorzata" <k...@b...pl>

    Witam,
    Jestem pracowitą młodą osobą. Pilnie poszukuję pracy biurowej, która da mi
    możliwość dalszego rozwoju zawodowego.

    Posiadam bardzo duże doświadczenie w pracy biurowej różnych branż:

    *kosmetyka- pełna koordynacja pracy biura (podstawowa księgowość i kadry,
    pozyskiwanie oraz obieg dokumentów, zaświadczeń, przyjmowanie gości),
    współpraca z dystrybutorami, administracja magazynu (wymiany MM, zamówienia,
    faktury), promocja marki (PR, prezentacje, oferty), organizacja wyjazdów
    szkoleniowych, obsługa targów;

    *budownictwo- przygotowywanie ofert, kosztorysów, obsługa klienta detalicznego
    i hurtowego, koordynacja pracy hurtowni, prowadzenie dokumentacji firmy,
    koordynacja wewnętrzna realizowanych inwestycji;

    *bankowość- przygotowywanie ofert leasingowych, weryfikacja dokumentów,
    organizacja spotkań z Klientem, administracja pracy przedstawicieli handlowych.

    Jestem dokładna i sumienna. Praca pod presją czasu nie jest dla mnie problemem.
    Łatwo nawiązuję kontakt z ludźmi, szybko się uczę, jestem odporna na stres.
    Posiadam prawojazdy kat. B.

    Zainteresowane osoby proszę o kontakt: m...@w...pl

    Możliwy termin podjęcia pracy: od połowy grudnia.

    Z poważaniem,
    M. Flis