PracaGrupypl.praca.szukana › Praca biurowa lub inne

  • 1. Data: 2006-12-02 11:45:35
    Temat: Praca biurowa lub inne
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    Szukam pracy w okolice Piaseczna, Grójca lub w Warszawie. Ostatnio
    pracowałem w Piasecznie - stanowisko jako Operator systemu drukującego,
    powodu likwidacja Z-du w Piasecznie. Robiłem usługi dla Banku PKO BP S.A.
    zajmowałem się przetwarzania danych, przygotowanie do wydrukowania wyciągi
    ROR, bardzo dobra znajomość komputera: Microsoft Windows i wszystkie
    programy z pakietu Office, Internet, WF - MAG, PreS, Symfonia Handel.
    Zawód: Pracownik administracyjno - biurowym. Wykształcenie: Średnie z
    maturą. Pracowałem prawie 6 lat z powodu likwidacji Zakładu szukam pracy.
    Mogę tez wysłać moje CV. Proszę o poważne oferty pracy. Mój adres:
    j...@p...onet.pl Czekam na informacji.