PracaGrupypl.praca.szukanaPraca biurowa lub inna /WARSZAWA

  • 1. Data: 2006-02-06 20:58:26
    Temat: Praca biurowa lub inna /WARSZAWA
    Od: "Hania" <h...@o...pl>

    Witam!
    Poszukuję pracy w Warszawie.Odbyłam 6-cio miesięczny staż w Agencji
    Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (praca w kancelarii).Ponadto
    przez krótki okres zastępowałam sekretarkę w agencji reklamowej.
    Posiadam również doświadczenie w obsłudze klienta.
    Interesuje mnie praca biurowa lub inna powiązana z obsługą klienta,
    może być przy komputerze (znam środowisko MS Windows, pakiet MS Office i
    pocztę elektroniczną).
    Jestem osobą młodą, uczciwą i dyspozycyjną. Szybko się uczę, jestem otwarta
    na doskonalenie swoich umiejętności.

    Więcej szczegółów prześlę zainteresowanym w moim CV.
    Zapytania proszę kierować na adres email: h...@o...pl
    Pozdrawiam serdecznie!

    Hanna Leonik

  • 2. Data: 2006-02-07 09:32:33
    Temat: Re: Praca biurowa lub inna /WARSZAWA
    Od: m...@o...pl

    Dzień dobry,

    reprezentuję TAU Agencję Turystyczną Lufthansa City Center
    (www.lcc.com.pl/tau). Obecnie szukamy (właściwie od zaraz) recepcjonistki /
    sekretarki, osoby z dobrą praktyczną znajomością jęz. angielskiego oraz
    Business English, biegle poruszającej się w środowisku MS Office, kompetentnej,
    zaradnej, dobrze zorganizowanej.
    Jeśli byłaby Pani zainteresowana proszę o PILNE przesłanie swojego cv ze
    zdjęciem (!) na adres b...@t...com.pl z dopiskiem w temacie
    RECEPCJONISTKA / SEKRETARKA.

    Pozdrawiam serdecznie,

    Marta Miśkiewicz