PracaGrupypl.praca.szukana › Praca biurowa/Sprzedawca tel. kom/Zabrze, Gliwice, Bytom..

  • 1. Data: 2003-07-31 09:12:03
    Temat: Praca biurowa/Sprzedawca tel. kom/Zabrze, Gliwice, Bytom..
    Od: "Barbara" <s...@o...pl>

    Poszukuję pracy w Zabrzu, Bytomiu. Gliwicach, Tarnowskich Górach, Chorzowie,
    i okolicach.

    Jako asystentka, sekretarka, sprzedawca telefonów komórkowych, inna praca
    biurowa.
    Nie interesuje mnie stanowisko przedstawiciela handlowego.

    wykształcenie
    *wyższe ekonomiczne(licencjat),
    *technik informatyk(dwuletnie Policealne Studium)

    doświadczenie zawodowe
    *w pracy związanej z bankowoscia i informatyka,
    *krótkie jako sekretarka

    inne:
    *znajomosc bankowosci i podstaw ksiegowosci
    *czynne prawo jazdy
    *komunikatywny angielski
    *bezproblemowa obsluga komputera
    *obsluga urzadzen biurowych

    Jestem osobą niekonfliktową, spokojna, łatwo nawiązuję kontakty.

    Oferty prosze kierowac na adres: s...@o...pl