PracaGrupypl.praca.szukana › Praca Praca

  • 1. Data: 2004-06-16 17:07:24
    Temat: Praca Praca
    Od: "Kowalczyk Robert" <r...@a...pl>

    Mam ofertę dla Ciebie, może nie pracy, ale przynajmniej sposobu na
    dorobienie

    paru groszy dodatkowo. Nowa firma na rynku ,,bank-mails" płaci za oglądanie
    stron,

    czytanie e-maili i klikanie w linki. Praca zajmuje Ci około dwie godziny
    dziennie,

    a pracując regularnie możesz zarobić 6$ na dzień czyli 20 złotych. Moim
    zdaniem

    jest to dobra stawka. Jestem aktualnie bezrobotny i jest to mój jedyny
    zarobek, ale

    nie narzekam (600 złotych miesięcznie - na upartego da się wyżyć). Jeśli
    jesteś

    zainteresowany zapisz się, link :

    http://www.bank-mails.com/pages/index.php?refid=funk
    ykoval

    Nie usuwaj proszę mojego nicku (funkykoval) z linku ani rejestracji wtedy i
    mnie pare dolarów

    wpadnie górką. Oczywiście Ty również możesz zdobywać swoich referali czyli
    ludzi, którzy

    zarejestrowali się za Twoim poleceniem. Na wszelkie pytania chętnie odpowiem
    i jestem

    gotów zawsze służyć Ci radą.

    Kontakt ze mną :

    mail : r...@a...pl