PracaGrupypl.praca.szukanaPoznań / www (PHP, MySQL) / systemy CMSPoznań / www (PHP, MySQL) / systemy CMS
    From: "Mikołaj Jędrzejak" <m...@B...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Poznań / www (PHP, MySQL) / systemy CMS
    Date: Tue, 29 Jun 2004 10:36:26 +0200

    Witam,
    szukam stałej pracy lub zleceń na wykonanie strony www. Jeśli praca zdalna
    to w grę wchodzi cała Polska, jeśli na stałe to okolice Poznania w
    racjonalnej odległości.

    Moje doświadczenie to ponad 3 letania praktyka przy budowie i obsłudze stron
    www.
    ZAZNACZAM WYRAŹNIE, ŻE JESTEM PROGRAMISTĄ PHP I DLATEGO PODANE STRONY NIE SĄ
    WYŁĄCZNIE MOIM DZIEŁEM!!! LAYOUTY ORAZ PRACA INNYCH OSÓB BYŁA PRZY ICH
    BUDOWIE RÓWNIE WAŻNA!!! A BYŁO TYCH OSÓB ŚREDNIO 3
    http://www.skoda-auto.pl - stary layout, choć widzę, że parę mechanizmów
    php/mysql zostało i w nowym
    http://www.hansgrohe.pl - od projektu bazy danych przez wykonanie i
    aktualizacje
    http://www.buderus.pl - wykonanie, aktualizacje
    http://www.model1.pl/?sid=103 wykonanie i projekt bazy oraz pierwsza gazetka
    promocyjna
    http://www.medivet.pl/ - część komunikacji z bazą danych
    http://www.abe-szkolenia.pl/ - wykonanie strony

    Oczywiście zrobiłem jeszcze kilka innych stron ale te chyba wystarczą.

    Oprócz tego zaprojektowałem (po części) i wykonałem oraz doszły do skutku
    takie programy lojalnościowe jak:
    ATUT dla Audi - zakończony
    EFEKT dla VW niestety już zakończony
    VICTOR www.centra.com.pl (link na dole po prawej) projekt bazy danych i
    wykonanie, do tego system magazynowy obsługi nagród i przedstawicieli
    handlowych - również nie mogę podać loginu i hasła. Zainteresowanym wszystko
    opiszę dokładniej.
    A8Exclusive www.a8program.pl - przykro mi, że nie mogę podać loginu i hasla,
    chętnym mogę pokazać screenshoty,
    Do tego programu jest częściowo przeze mnie oprogramowany moduł GSM (awk i
    procmail), który informuje SMSami o wiadomoąciach email uczestników
    programu.
    BONUS dla AmericanTool http://www.americantool.pl/bonus/

    Ostatnio coraz popularniejsze są systemy CMS, więc i ja jestem nimi
    zafascynowany zwłaszcza systemem TYPO3 (www.typo3.com), nawet byłem ostatnio
    z autorem pojeżdzić na snowboardzie :-) i trochę się o tym CMSie dowiedzieć.
    Właśnie powstaje moja pierwsza strona oparta na tym systemie, ale jeszcze
    nie jest gotowa więc nic nie piszę, żeby nie zapeszać.
    Zapoznałem sie również z MamboOS (www.mamboserver.com) jest najszybszy z
    wszystkich CMSow jakie widzialem ale jak mi się zdaje zbyt mało elastyczny.

    Acha zdarzało mi sie jeszcze naprawiać komputery choć ostatnio wszystkim
    raczej chodziło o ustawianie, zwłaszcza drukarek w małych sieciach
    biurowych.

    Co do rozliczenia to jak najbardziej w grę wchodzi faktura VAT, którą mogę
    wystawiać.

    Wszystkich zainteresowanych moją ofertą uprzejmie proszę o kontakt:
    Mikołaj Jędrzejak
    0501 746 640
    lub email m...@o...pl - przepraszam, że to jest email z onetu ale nie
    pokażę na grupie mojego prywatneg bo będę dostawał nie 100 a 1000 maili
    spamu dziennie :-) dlatego aby wyróżnić te maile proszę dodać w temacie
    wyraz [praca]
    Dla tych którzy lubia komunikatory mój nr GG 715378, czasem mnie nie ma,
    proszę zostawić email i jakieś pytanie, odpowiem jak wrócę.