-
1. Data: 2006-12-12 10:22:49
Temat: Poznań / techniczne wsparcie sprzedaży / zlecenie
Od: "IPFON" <i...@n...pl>
IPFON - największy operator telefonii internetowej - poszukuje osoby na
stanowisko:
specjalista ds. obsługi klienta - techniczne wsparcie sprzedazy
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- doradztwo techniczne w zakresie usług i urządzeń VoIP
- rozwiązywania problemów technicznych w zakresie protokołu SIP,
konfigurację urządzeń,
- dobieranie urządzeń VoIP do wymagań klientów,
- obsługę klientów poprzez email i telefon,
Jeżeli jesteś osobą, która:
- ma podstawową wiedzę nt. rozwiązań sieciowych,
- chce pracować dla jednego z największych operatorów VoIP w Polsce,
- chce zdobyć dodatkowe doświadczenie,
- łatwo nawiązuje kontakty międzyludzkie,
- jest kreatywna,
- ma poczucie humoru,
To prawdopodobnie jesteś Tą osobą, której możemy zaoferować:
- długofalową współpracę,
- pracę w nowoczesnej i dynamicznej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- elastyczny czas pracy,
Czekamy na oferty także od studentów.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres email: p...@i...pl