PracaGrupypl.praca.szukanaPoznań- specjalista ds. sprzedazy

  • 1. Data: 2005-04-21 10:37:09
    Temat: Poznań- specjalista ds. sprzedazy
    Od: "e...@p...onet.pl" <e...@p...onet.pl>

    Dzień dobry,

    W związku ze zmianą miejsca zamieszkania z Warszawy na Poznań poszukuję
    pracy najchętniej w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego. Przez
    ostatnie dwa lata pracowałam jako specjalista ds. sprzedaży. Wcześniej
    jako telemarketer. Ukończyłam też kurs z obsługi klienta jak również
    przeszłam wiele szkoleń w zakresie telefonicznej i bezpośredniej sprzedaży
    produktów iusług. Przez ostatnie cztery lata niezależnie od firmy, w
    której pracowałam moją główną rolą było pozyskanie klienta.

  • 2. Data: 2005-04-23 11:52:59
    Od: "k...@a...biz" <s...@o...pl>

    Proszę o kontakt mam do zaoferowania pracę na terenie Poznania i okolic

    Pozdrawiam Kasia
    0506138983
    k...@a...biz