PracaGrupypl.praca.szukanaPoznań - opiekunka do dziecka

  • 1. Data: 2004-02-14 15:32:03
    Temat: Poznań - opiekunka do dziecka
    Od: "Monika" <n...@p...onet.pl>

    opiekunka do dziecka

    Szukam pracy w charakterze opiekunki do dziecka, lub osoby starszej w Poznaniu
    Jestem młodą sumienną pracowitą osobą...
    Oferty prosze kierować na adres maila
    nakrak@poczta. onet.pl

    Dziękuję
    Moniks

  • 2. Data: 2004-10-04 10:37:37
    Temat: opiekunka:)
    Od: k...@b...pl

    Jestem miła 20 letnią dziewczyną po pierwszym roku Akademii Medycznej
    wydz.lekarski.Obecie przez rok będę na urlopie dziekańskim,ze względów
    finansowych.Bardzo lubię kontakt z dziećmi,chciałabym zaopiekować się
    dzieckiem na terenie Poznania,najlepiej od 3 roku życia.Jedyne doświadczenie
    jakie posiadam to opieka nad 4 letnim kuzynem.Dołożyłabym wszelkich starań aby
    byli Państwo zadowoleni z mojej opieki nad Państwa pociechą.Pełna
    dyspozycyjność w tygodniu a jeśli zajdzie taka potrzeba to też w
    weekendy.Jeżeli byłaby taka potrzeba mogłabym również robić drobne porządki i
    opiekować się dzieckiem.Przyznam,że mam dobry kontakt z dziećmi.obecnie
    rozpoczynam studia zaoczne na polonistyce.Proszę o odpowiedź.Z góry dziękuje.