PracaGrupypl.praca.szukana › Poznań, handel - usługi

  • 1. Data: 2003-10-24 11:13:58
    Temat: Poznań, handel - usługi
    Od: <k...@g...pl>

    Ukończyłem Technikum Mechaniczne ale od wielu lat pracuję w handlu
    detalicznym, prowadziłem też własny sklep. Wykonywana przez mnie praca
    wymagała ode mnie kontaktów z interesantami, prowadzenia korespondencji,
    prowadzenia kasy, dbania o zaopatrzenie sklepu oraz przyjmowania reklamacji.
    Pracowałem w branzy AGD/RTV, foto oraz telekomunikacyjnej.
    Dobrze radzę sobie z obsługą komputera, telefaxu i kserokopiarki. Znam
    programy Word, Photoshop, IrfanView, Power Point oraz programy internetowe.
    Wykonywane przez mnie obowiązki zawodowe wiązały się z prowadzeniem
    dokumentacji handlowej jak i magazynowej.
    Moje dotychczasowe doświadczenia zawodowe, w tym 13 lat pracy w handlu
    detalicznym, nauczyły mnie odpowiedzialności i punktualności. Jestem osobą
    sumienną. Potrafię samodzielnie wykonywać powierzone mi zadania. Jestem w
    pełni dyspozycyjny.