PracaGrupypl.praca.szukana › Poznań, handel - usługi

  • 1. Data: 2003-10-15 10:46:22
    Temat: Poznań, handel - usługi
    Od: "Krzysztof " <k...@g...pl>

    Jestem absolwentem Technikum Mechanicznego ale od wielu lat pracuję w handlu.
    Prowadziłem też własny sklep.
    Wielokrotnie powierzano mi funkcje kierownicze, do których należał również
    dobór oraz szkolenie podległego mi personelu.
    Łatwo nawiązuję kontakty z innymi ludźmi, stanowią one dla mnie ważny element
    pracy i dają wiele satysfakcji. Bardzo ułatwiało mi to również wypełnianie
    obowiązków służbowych. Wykonywana przez mnie praca wymagała ode mnie
    kontaktów z interesantami, prowadzenia korespondencji, dbania o zaopatrzenie
    sklepu, przyjmowania reklamacji, prowadzenia dokumentacji handlowej i
    magazynowej.
    Moje dotychczasowe doświadczenia zawodowe 12 lat pracy w handlu oraz
    4 lata pracy w Biurze Obsługi klienta, nauczyły mnie odpowiedzialności
    i sumienności. Potrafię samodzielnie wykonywać powierzone mi zadania. Jestem
    osoba elastyczną, otwartą na współpracę. Dobrze radzę sobie z obsługą
    komputera
    Kontakt: 607-852-024