PracaGrupypl.praca.oferowanaPoznan/Tester oprogramowani(nr ref. 2246)/pelen etatPoznan/Tester oprogramowani(nr ref. 2246)/pelen etat
  • Data: 2005-10-24 23:06:47
    Temat: Poznan/Tester oprogramowani(nr ref. 2246)/pelen etat
    Od: "Verax Systems" <o...@v...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zakres obowiązków:
    Przygotowywanie planów testów oraz implementacja narzędzi automatyzujących
    testowanie (skrypty i Java).
    Zarządzanie 1-4 osobowym zespołem testerów.
    Współpraca z Klientem celem ustalenia harmonogramu prac oraz bieżące
    raportowanie postępów.

    Wymagania:
    Doświadczenie w testowaniu oprogramowania (min. 1 rok).
    Znajomość języka angielskiego umożliwiająca bezpośrednią komunikację z
    Klientem w USA.
    Znajomość narzędzi CVS i CppUnit będzie dodatkowym atutem.

    Oferujemy:
    Atrakcyjny system wynagrodzeń (umowa o prace - pełny etat).
    Miejsce pracy: Poznań
    Uczestnictwo w ciekawych, międzynarodowych projektach.
    Pracę z umotywowanym i otwartym zespołem.
    Przyjazną atmosferę pracy.

    Aplikacje (list motywacyjny, CV) wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych
    i numerem referencyjnym prosimy przesyłać pocztą elektroniczną
    na adres r...@v...com

    Verax Systems
    ul. Wagrowska 6
    61-369 Poznań