PracaGrupypl.praca.szukanaPoznań / Szukam pracy

  • 1. Data: 2004-01-06 20:12:38
    Temat: Poznań / Szukam pracy
    Od: "Wojciech Grzesiak" <w...@h...com>

    Poszukuję pracy na terenie Poznania, mam 19 lat, ukończone liceum, w
    styczniu zdaję maturę. Znam język angielski, niemiecki oraz hiszpański i
    biegle posługuje się komputerem.
    Oferty proszę kierować na mój adres e-mail: w...@h...com

    Z góry uprzedzam, że zarabianie przez internet i inne tego typu dziwactwa
    mnie nie interesują.

    Pozdrawiam
    Wojciech Grzesiak

  • 2. Data: 2004-01-06 20:14:24
    Temat: Re: Poznań / Szukam pracy
    Od: "Wojciech Grzesiak" <w...@h...com>

    Zapomniałem jeszcze dodać, że posiadam prawo jazdy kategorii B oraz własny
    samochód.

    Użytkownik "Wojciech Grzesiak" <w...@h...com> napisał w
    wiadomości news:btf4pl$4th$1@nemesis.news.tpi.pl...