PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaPoznań => Specjalista ds. projektowania i wdrażania CCTV <=

  • 1. Data: 2020-03-02 09:45:03
    Temat: Poznań => Specjalista ds. projektowania i wdrażania CCTV <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient jest polską spółką specjalizującą się w budowie
    systemów teletransmisyjnych i dużych systemów monitoringu
    wizyjnego. Dzięki wieloletniej konsekwentnej budowie swoich
    produktów oni stali się liderami rynkowymi w obszarach swojej
    działalności.

    Obecnie firma poszukuje pracownika do swojego zespołu na stanowisko:

    *****
    ***** Specjalista ds. projektowania i wdrażania CCTV
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    Projektowanie, instalowanie i uruchamianie systemów cyfrowego i
    inteligentnego monitoringu wizyjnego (CCTV) w miastach,
    przedsiębiorstwach oraz dużych organizacjach.

    ***** Nasze oczekiwania:

    * doświadczenie w projektowaniu oraz wdrażaniu systemów CCTV
    * znajomość:
    ** standardów kodowania sekwencji wizyjnych oraz protokołu
    TCP/IP
    ** technik ANPR i LPR
    ** budowy pamięci masowych (rozwiązania SAN i NAS)
    * język angielski na poziomie komunikatywnym (B1)
    * prawo jazdy kat. B
    * kreatywność oraz posiadanie szeroko rozwiniętych umiejętności
    interpersonalnych

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * znajomość języków programowania (np. VisualBasic, C#, C++)
    * znajomość języka SQL
    * doświadczenie we wdrażaniu algorytmów analizy i przetwarzania
    obrazu
    * certyfikaty potwierdzające umiejętności związane z cyfrowym
    monitoringiem wizyjnym
    * wykształcenie wyższe informatyczne lub telekomunikacyjne

    ***** Oferujemy:

    * zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    * prywatną opiekę medyczną
    * kartę Multisport
    * system premiowy
    * możliwość realizacji dużych i złożonych projektów, podczas
    których zdobędziesz wiedzę z bardzo zaawansowanych technologii
    * duże możliwości rozwoju, w tym liczne szkolenia wewnętrzne i
    zewnętrzne
    * niezbędne narzędzia pracy
    * pracę w młodym i dynamicznym zespole

    Aplikuj tu / Send your CV: