eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaPoznań / Specjalista ds. obsługi klienta i marketingu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-02-11 09:35:27
    Temat: Poznań / Specjalista ds. obsługi klienta i marketingu
    Od: PRO SYSTEM <p...@p...com.pl>


    PRO SYSTEM, właściciel Serwisu Internetowego PomocPrawna.INFO
    (www.pomocprawna.info), zatrudni osobę na stanowisku:

    Specjalista ds. obsługi klienta i marketingu

    Wymagania:
    - wyższe wykształcenie (ew. zaawansowane studia wieczorowe lub zaoczne),
    - bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (Internetu),
    - rozwinięte umiejętności interpersonalne,
    - bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
    - doskonała organizacja pracy,
    - samodzielność i odpowiedzialność.

    Zakres obowiązków:
    - administracja serwisem internetowym,
    - obsługa i utrzymywanie kontaktów z klientami,
    - sprzedaż usług.

    Wykształcenie prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne
    (ew. trwające studia wieczorowe lub zaoczne na tych kierunkach) będzie
    dodatkowym atutem.

    Forma współpracy: umowa o pracę na cały etat (umowa zlecenia w okresie
    próbnym)

    Oferty (cv i lm) proszę przesyłać na adres: p...@p...com.pl
    lub na adres firmy: PRO SYSTEM, 61-131 Poznań,ul.Polanka 18E

    Zastrzegamy mozliwosc kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

    Dane pracodawcy i miejsce pracy: PRO SYSTEM, ul. Polanka 18E, 61-131 Poznań

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1