-
1. Data: 2006-02-27 18:46:34
Temat: Poznań // Serwisant - Helpdesk - Pomocnik administratora sieci
Od: Neter sp zoo <p...@n...pl>
Wielkopolski dostawca usług internetowych i telekomunikacyjnych,
firma NETER sp z o.o., poszukuje kandydata na następujące stanowisko:
Serwisant / Helpdesk / Pomocnik administratora sieci
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należalo:
* wdrożenia urządzeń i oprogramowania w sieci i u klientów,
szkolenie klientów
* dobór, montaż i konfiguracja urzadzen sieciowych LAN i WLAN
* serwis hardware'owy i software'owy sprzętu komputerowego i sieciowego
* wsparcie techniczne klientów i handlowców
* projektowanie sieci LAN i WLAN
* nadzór nad pracami przy budowie i naprawach sieci LAN, WLAN
* administracja małymi sieciami LAN, WLAN
Wymagania:
* umiejetnosc samodzielnego prowadzenia powierzonych zadań i
podejmowania decyzji
* doskonałe umiejętności diagnozowania problemów programowo-sprzętowych
* znajomość konfiguracji TCP/IP i narzędzi w systemach operacyjnych
rodziny Windows/Linux
* dobra znajomość urządzeń sieciowych, budowy i działania sieci
LAN/WLAN
* dobra znajomość budowy sprzętu komputerowego PC
* doskonale rozwinięta umiejętność wyszukiwania informacji w internecie
* biegłość w korzystaniu z anglojęzycznej literatury technicznej
* zdolność szybkiego uczenia się i chęć pogłębiania wiedzy
* pr. jazdy B
* stały dostęp do internetu w domu
* pełna dyspozycyjność pn-pt
* komunikatywność
* brak nałogów
Mile widziane:
* wiek do 25 lat
* studia w toku
* doświadczenie w administracji serwerami i routerami opartymi o
system Linux
* znajomość zagadnień VoIP, VoD, QoS, PPP, radius, VPN
* umiejętność programowania w językach PHP, perl, rrd, bash
* pasja, własne dokonania
Oferujemy:
* duże mozliwości rozwoju w dziedzinie nowoczesnych technologii
* pracę w miłym, młodym zespole w nowoczesnej firmie
* atrakcyjne warunki płacowe
* elastyczny czas pracy
* nowe wyzwania każdego dnia
Forma zatrudnienia:
* umowa zlecenie, umowa o dzieło, do uzgodnienia
CV ze zdjęciem proszę przesyłać na adres: p...@n...pl w tytule
umieszczając słowo "serwisant"
Inne formy zgłoszenia nie będą uwzględniane.