PracaGrupypl.praca.oferowanaPoznan / (Senior) Test Engineer [ref 0601/01] /pelen etat

  • 1. Data: 2006-02-11 10:29:52
    Temat: Poznan / (Senior) Test Engineer [ref 0601/01] /pelen etat
    Od: "Verax Systems" <o...@v...com>

    (Senior) Test Engineer ref 0601/01

    Zakres obowiązków:

    Przygotowywanie planów testów oraz implementacja narzędzi
    automatyzujących testowanie (skrypty i Java)

    Zarządzanie 1-4 osobowym zespołem testerów.

    Współpraca z Klientem celem ustalenia harmonogramu prac oraz bieżące
    raportowanie postępów.

    Wymagania:

    Doświadczenie w testowaniu oprogramowania (min. 1 rok).

    Znajomość języka angielskiego umożliwiająca bezpośrednią komunikację z
    Klientem w USA.

    Dodatkowe atuty:

    Znajomość narzędzi CVS i CppUnit/JUnit będzie dodatkowym atutem.

    Oferujemy:

    Atrakcyjne wynagrodzenie (umowa o pracę, pełen etat).

    Jasno zdefiniowaną ścieżkę kariery.

    Uczestnictwo w ciekawych, międzynarodowych projektach.

    Pracę z umotywowanym i otwartym zespołem.

    Przyjazną atmosferę pracy.

    Aplikacje w języku angielskim (list motywacyjny, CV) wraz z klauzulą o
    ochronie danych osobowych
    i numerem referencyjnym prosimy przesyłać pocztą elektroniczną
    na adres r...@v...com

    Verax Systems
    ul. Wagrowska 6
    61-369 Poznań