PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaPoznań => Senior JAVA Developer <=

  • 1. Data: 2016-07-08 12:40:02
    Temat: Poznań => Senior JAVA Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    For our client from Irland we are currently looking for:

    *****
    ***** Senior JAVA Developer
    *****

    ***** The Key Responsibilities:

    * Work to an agile methodology with the product and project teams to
    deliver product features and client deliverables
    * Support clients during interface design, technical design, data
    mapping and testing
    * Software design and build for integration of the product within the
    client environment

    ***** Skills / knowledge / experience:

    * Bachelor degree in Computer Science, Information Engineering or
    related discipline
    * 5 years in software development
    * General development skills:
    ** Experience with the Telecommunications BSS stack understanding
    of billing and other key stack components is ideal
    ** Experience in developing high volume, mission critical software
    solutions in Telecommunications, Finance or similar markets
    ** Experienced in Java Enterprise, XML technologies, e.g.,
    Java-XML Binding, XSLT and FOP
    ** Experienced in build tools Maven, Ant and version control tools
    SVN, Git
    ** Development in Linux/Unix environments
    * Server side development skills:
    ** Experienced in template frameworks, such as Smooks, Velocity
    and Freemarker
    ** Experienced in Spring framework, Spring Security, Spring
    Integration, JPA / Hibernate
    ** Experienced in script languages, and Linux shell languages,
    Groovy, Python and Ruby
    ** Experienced in Web application, middleware and messaging
    servers, especially Tomcat, Spring Integration and RabbitMQ
    ** Experienced in databases MySQL, Oracle, SQL Server including
    design and development

    ***** Benefits offered:

    * Good salary
    * Remote work
    * Work in international company

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1607
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=1a8f17c8bb3890aa46fafd970609e79d