PracaGrupypl.praca.oferowanaPoznan / Programista PHP 4 (praca dodatkowa)

  • 1. Data: 2006-08-30 19:28:37
    Temat: Poznan / Programista PHP 4 (praca dodatkowa)
    Od: Mevk <m...@g...pl>

    Witam,

    Poszukuje programisty (w Poznaniu lub okolicach) w celu stalej
    kontynuacji zlecenia dla klienta (Projekt jest rozwijany od kilku lat).

    Potrzebna wiedza:

    - zaawansowana znajomosc PHP programowanie obiektowe (php4),
    - projektowanie relacyjnych baz danych (obsluga MySQL),
    - umiejetnosc korzystania z szablonow (Smarty)
    - zagadnienia z technologii AJAX,
    - miejsce: Poznan lub okolice (koniecznosc omowienia projektu oraz/lub
    spotkania z klientem),

    Mile widziane:

    - programowanie w oparciu o MVC,
    - znajomosc xHTML,
    - znajomosc XML,
    - umiejetnosc uzywania kompenentow zewnetrzych w oprogramowaniu,
    - znajomosc JavaScript,
    - zaawansowana wiedza na temat AJAX (sajax,xoad,xajax),
    - zagadnienia zwiazane z tworzeniem platform sprzedazy,

    Oferujemy:

    - uczciwe wynagrodzenie w zaleznosci od wynikow (ja rowniez jestem
    programista),
    - stala wspolpraca (w formie pracy dodatkowej),

    Wszelkie oferty w formie:
    - portfolio
    - CV (bez listu motywacyjnego)
    prosze przeslac pod adres e-mail: praca[ at ]10sa.com

    --
    z pozdrowieniami,
    Przemyslaw Budny