PracaGrupypl.praca.szukanaPoznan/ Praca biurowa, tlumaczenia, korepetycje

  • 1. Data: 2004-01-31 14:56:15
    Temat: Poznan/ Praca biurowa, tlumaczenia, korepetycje
    Od: "Xavier" <x...@o...pl>

    Szukam dodatkowej pracy/ równiez zdalnej/. Mam wyksztalcenie wyzsze -
    filologia romanska - j.francuski. Podejme sie
    korepetycji na róznych stopniach zaawansowania, tlumaczenia z polskiego na
    francuski i z francuskiego na polski. Dodatkowo interesuje mnie wspólpraca z
    z centrami edukacyjnymi, opracowywanie materialów z wykorzystaniem komputera
    i internetu.
    Wczesniej pracowalam jako nauczyciel j. francuskiego oraz prowadzilam kursy
    jezykowe.
    Obecnie pracuje jako Asystentka Dyrektora w polsko-francuskiej firmie wiec
    umiem profesjonalnie prowadzic biuro. Posiadam dobra znajomosc komputera -
    srodowisko Windows, pakiet Office 2000, zagadnienia internetowe.

    Mój mail
    s...@b...com.pl