PracaGrupypl.praca.szukana[Poznan] Opiekunka dla dziecka

  • 1. Data: 2005-07-22 21:27:03
    Temat: [Poznan] Opiekunka dla dziecka
    Od: Katia <t...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie!
    Jestem młodą , odpowiedzialną i zorganizowaną osobą. Na okres wakacyjny
    poszukuję pracy w charakterze opiekunki dla dziecka. Mogę także pracować
    w weekendy czy też przychodzić wieczorem na nieobecność rodziców.
    Posiadam doświadczenie ( Pracowałam jako wolontariuszka na obozie dla
    dzieci(posiadam referencje) a także w świetlicy socjoterapeutycznej oraz
    zajmowałam się młodszymi dziećmi od pierwszego roku życia ) Mam wiele
    ciekawych pomysłów i znam dużo zabaw również edukacyjnych. Wkładam wiele
    serca w to co robię.Dzieci nie nudzą się w moim towarzystwie. Jestem
    osobą pogodną, optymistyczną i pozytywnie nastawioną do życia.Nie
    posiadam nałogów. Ostatnie pare dni zajmowałam się 8 letnią
    dziewczynką. Jeśli zaś chodzi o zarobki nie mam wysokich wymagań.
    Miasto: Poznan,
    Pozdrawiam serdecznie! Katia