PracaGrupypl.praca.szukana › [Poznań] Oferta pracy

  • 1. Data: 2004-01-27 10:08:29
    Temat: [Poznań] Oferta pracy
    Od: "lisio" <lisekw@usun_to.poczta.onet.pl>

    Dzień Dobry
    Chciałbym złożyć Państwu moja ofertę do pracy

    Jeżeli poszukujecie pracownika do działów:
    - handlowego
    - marketingu
    - public relations
    to jestem chętny aby podjąć się nowych obowiązków!

    Jestem Technikiem Elektrykiem, Mgr. Inż Zarządzania i Makretingu

    Posiadam kilkuletnie doświadczenie, zarówno, w pracy handlowca
    (stacjonarnego) jak i przedstawiciela handlowego (promotora) w terenie.
    Dotychczasowe moje umiejetności były sprawdzane w branżach:
    budowlanej - drzwi p.poż UNIMA
    sanitarnej - kanalizacja zew. STĄPORKÓW-MEIER
    agd - PHILIPS POLSKA
    Ponadto pracowałem również w branżach: komputery - TALEX; art.spożywcze,
    usługi - MULTIKINO, TELEPIZZA

    Jestem przekonany że moja znajomość branż oraz kontakty w tych branżach będą
    bardzo interesujace dla Państwa.

    Jestem lojalnym pracownikiem, umiejacym zadbać o własny warsztat pracy,
    umiejącym współpracować i poszukiwać nowych kontaktów oraz rozwiązań.

    Dodatkowo:
    - komputery - znajomość: Windows 95,97,NT, 2000; Microsoft Office, Internet,
    Corel, AutoCAD - wykonywanie projektów elektrycznych
    - znajomość urzadzeń biurowych
    - prawo jazdy B, własny samochód
    - stale łacze internetowe
    - umiejetności pisania podań, dokumentów, CV, L.M.

    szczegóły przedstawię po Państwa kontakcie pod adresem:
    w...@i...pl

    Lisio

    Pyrlandia

    odpowiadając na priv wyrzuć USUN_TO z adresu!!!