-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.mail.teamquest.pl!not-for-mail
From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
Subject: Poznań => IT Service Desk Analyst (First/Second level customer suppor
Date: Fri, 7 May 2021 13:00:04 -0000 (UTC)
Organization: TeamQuest.pl
Lines: 102
Message-ID: <4...@t...pl>
References: <4...@t...pl>
Reply-To: P...@T...PL
Mime-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/plain; CHARSET=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Fri, 7 May 2021 13:00:04 -0000 (UTC)
Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="mail.teamquest.pl:31.179.177.242";
logging-data="6825"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:31.0) Gecko/20100101 Icedove/31.8.0
In-Reply-To: <4...@t...pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:57376
[ ukryj nagłówki ]Our client is a company that has been developing unique products and
solutions that benefit society and companies for over a hundred
years. The company's motto has remained unchanged since the
beginning of their activity: "We strive for excellence".
Client is looking for an IT Service Desk Analyst to provide effective
technical support and high levels of customer service to Sharp
clients in our fast-paced environment where customer success is
key.
The role will involve handling and resolving
desktop/laptop/printer/application issues and basic network/server
troubleshooting with administration.
You will be required to communicate effectively with the client and
manage technical queries in line with client standards and
customer specific.
This position has a rotating 3 Shift and will be based in our Warsaw
headquarters.
We are looking for:
*****
***** IT Service Desk Analyst (First/Second level customer support)
*****
***** Key duties:
* Providing customer support for all IT Services and initial Incident
diagnosis and attempting a first-time fix in all cases
* Developing mutually supportive internal relationships
* Actively driving your personal development plan with your manager
* Suggesting continuous improvement ideas that can expand to the
broader team
* Supporting Microsoft operating systems and applications
* Writing and updating technical knowledgebase documentatio
***** Must have:
* Proficient in written and verbal communication in the English
language (min B2 level), German and Polish
* Proven track record in IT support
* At least 1 Microsoft certification or an appropriate equivalent
* Broad technical knowledge
* Enthusiastic, hardworking and committed to a career within IT
* Good interpersonal skills (empathy, verbal dexterity, etc.)
***** Benefits offered:
* Employment based on employment contract
* Attractive salary
* Benefit package:
** medical care
** Multisport card
** life insurance
* Internal, external and industry training
* Opportunities for professional development for expert positions
* Experience in an international company
Aplikuj tu / Send your CV:
=> => =>
http://TeamQuest.pl/n/47721-n?utm_source=nntp&utm_me
dium=cron&utm_campaign=2105
=> => =>
W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i
kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych
osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922).
Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych
osobowych potencjalnym pracodawcom.
Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na
przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am
do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814
Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji
pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em
poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest
Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana
3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane
potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści
swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich
przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania
danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania
przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją
szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających
na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie
dokumentów i informacji w nich zawartych.
--
Pozostałe oferty:
https://teamquest.pl/praca-w-it/
ID=cca15c83b1520f92154d197b287751b7
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szczecin => Key Account Manager IT <=
- Rudno => Administrator sieci IT <=
- Wrocław => Controlling systems Consultant <=
- Rudno => IT network administrator <=
- Warszawa => Customer Service with Spanish + translation <=
- Warszawa => Senior Account Manager <=
- Trójmiasto => Head of Social Media <=
- Warszawa => C Programmer <=
- Warszawa => Java Developer <=
- Warszawa => Senior Node.js Developer (doświadczenie z framework Nest.
- Gdańsk => PHP Developer <=
- Warszawa => Programista C <=
- Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- Gdańsk => Team Lead Data Engineer (Snowflake) <=
- Gdynia => MLOps Engineer <=
Najnowsze wątki
- 2025-05-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-05-10 Rudno => Administrator sieci IT <=
- 2025-05-10 Wrocław => Controlling systems Consultant <=
- 2025-05-10 Rudno => IT network administrator <=
- 2025-05-10 Warszawa => Customer Service with Spanish + translation <=
- 2025-05-10 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-05-10 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-05-10 Warszawa => C Programmer <=
- 2025-05-10 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-05-09 Warszawa => Senior Node.js Developer (doświadczenie z framework Nest.
- 2025-05-09 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-05-09 Warszawa => Programista C <=
- 2025-05-09 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-05-09 Gdańsk => Team Lead Data Engineer (Snowflake) <=
- 2025-05-09 Gdynia => MLOps Engineer <=