PracaGrupypl.praca.szukana › Poznań Ekonomista - Informatyk podejmie pracę

  • 1. Data: 2004-02-22 07:56:56
    Temat: Poznań Ekonomista - Informatyk podejmie pracę
    Od: "Marek Baron" <m...@W...gazeta.pl>

    Podejmę sie pracy na stanowisku informatycznych, ekonomiczno-informatycznym
    lub ekonomicznym. Posiadam duże doświadczenie w zakresie administracji
    systemów informatycznych, wdrażania różnego rodzaju systemów począwszy od
    małych aplikacji np. system home-banking a skończywszy na kompleksowych
    rozwiązaniach dla firm, instytucji i banków. Brałem udział(kierowałem) w
    wielu projektach informatycznych i biznesowych. Posiadam stosowne
    wykształcenie w zakresie "Zarządzania Projektem".
    Ponadto ze sfery ekonomicznej potrafię wykonać analizy ekonomiczne,
    statystyczne oraz finansowe itp.
    Preferowane przeze mnie stanowiska to: informatyk, wdrożeniowiec,
    konsultant, kierownik projektu, analityk, infobroker.
    Forma współpracy dowolna.

    Osoby zainteresowane współpracą ze mną proszę o kontakt
    e-mail m...@g...pl

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2004-02-22 08:01:24
    Temat: Re: Poznań Ekonomista - Informatyk podejmie pracę
    Od: "Marek Baron" <m...@N...gazeta.pl>

    Dzień Dobry!

    Podobają mi się Pana kwalifikacje rozejrzę się u siebie w firmie i w
    przyszłym tygodniu dam Panu znać. Myslę, że znajdzie się jakaś praca dla
    Pana.

    Pozdrawiam
    Olek