PracaGrupypl.praca.szukana › Poznan - C,C++/PHP/Linux

  • 1. Data: 2002-02-11 14:25:24
    Temat: Poznan - C,C++/PHP/Linux
    Od: "szafek" <s...@b...gnet.pl>

    Poszukuje pracy, najlepiej w niepelnym wymiarze, na zlecenie lub
    zdalnej(posiadam SDI).

    Bardzo dobrze znam sie na systemach opartych na Linuxie, potrafie
    instalowac, konfigurowac zarzadzac oraz dogladac praktycznie kazdej
    uslugi( miedzy innymi: Apache, MySql, LDAP, Samba, Squid etc....).
    Zagadnienia zwiazane z bezpieczenstwem tez nie sa mi obce.

    Mam duze doswiadczenie w tworzeniu serwisow internetowych w oparciu o PHP i
    MySQL. Moge sie tez pochwalic znajomoscia XML,XSLT, Javascript.

    Pelne CV i dalsze informacje sa dostepne na zyczenie.

    Pozdrawiam
    Bartlomiej Szafko