PracaGrupypl.praca.szukanaPoznan: Admin/Informatyk, ew. webmaster

  • 1. Data: 2003-09-03 05:41:03
    Temat: Poznan: Admin/Informatyk, ew. webmaster
    Od: "Scob" <scob][nospam][@icpnet.pl>

    Przyjme zlecenie na administracje sieci lokalnej w sredniej/duzej firmie.
    Zadbam o bezproblemowa wspolprace komputerow i sprzetu sieciowego roznych
    platform oraz bezpieczenstwo sieci.
    Mam "na koncie" dzialajace sieci w ktorych pracuja komputery z:
    Windws2000/windows98+serwer linuxowy
    Win200+WinXP+Mac G3
    Win98+WinXP+Debian Linux+Mandrake Linux
    podlaczone do internetu roznorako: poprzez HIS(sdi), DSL(Neo+), LMDS i ATM
    (polpak), ISDN..

    Mam rowniez dosc szerokie - poparte praktyka - doswiadczenie w budowie sieci
    radiowych (WiFi)
    oraz praktyczna znajomosc php+mysql ( i oczywiscie podstaw: html+css) - wiec
    jesli jest taka potrzeba stworze porzadna, ladna, "zautomatyzowana" strone
    internetowa...
    Zainteresowanym podesle referencje + portofolio www.

    Zapraszam do wspolpracy
    Rafał Waliszewski