eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaPoznań/0,5 etatu/Opiekun Klienta - specjalista ds. baz danychPoznań/0,5 etatu/Opiekun Klienta - specjalista ds. baz danych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl
    !news.gazeta.pl!virgin!moderators!sal
    From: "" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Poznań/0,5 etatu/Opiekun Klienta - specjalista ds. baz danych
    Date: Fri, 5 Sep 2003 15:09:11 +0000 (UTC)
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 34
    Approved: s...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: virgin.gazeta.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: virgin.gazeta.pl 1062774551 3070 10.201.6.118 (5 Sep 2003 15:09:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Sep 2003 15:09:11 +0000 (UTC)
    X-Original-Date: 5 Sep 2003 09:06:22 +0200
    X-Original-Sender: Korbka enviroment <k...@n...onet.pl>
    X-Original-Fake-Sender: k...@n...onet.pl
    Content-Disposition: inline
    X-Original-X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Original-X-Forwarded-For: 212.160.138.210, 213.180.130.12
    X-Original-X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
    X-Original-X-Spamscanner: mailbox6.ucsd.edu (v1.2 May 26 2003 01:55:38, 1.5/5.0 2.55)
    X-Original-X-Spam-Level: Level *
    X-Original-X-MailScanner: PASSED (v1.2.7 87870 h8576hLP094008 mailbox6.ucsd.edu)
    Status: O
    Content-Length: 1379
    X-Moderator: Przemyslaw Maciuszko <sal#hell.pl>
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.08.27
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:38514
    [ ukryj nagłówki ]

    Oczekiwania względem kandydatów:
    -wykształcenie wyższe: Ekonomia, Bankowość, Informatyka,
    - Umiejetność analitycznego myślenia,
    - Biegła znajomość programów Excel oraz MS Access,
    - Umiejętność przygotowywania i obróbki baz danych w ww. programach,
    - Znajomość relacyjnych baz danych,
    - Cierpliwość i pracowitość,
    - Odporność na stres,
    - Umiejętność pracy zespołowej,
    - Zaawansowana znajomość języka angielskiego.

    Zadania przewidziane na powyższym stanowisku:
    1) Pozyskiwanie, przygotowywanie i archiwizowanie baz danych Klientów
    niezbędnych do działań telefonicznych podejmowanych przez COK.
    2) Przygotowywanie baz i analiz skuteczności działań telefonicznych COK oraz
    innych baz i analiz na zlecenie Departamentu Zarządzania Sprzedażą i Promocji.
    3) Szczególna ochrona przetwarzanych danych osobowych przed niepowołanym
    dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem oraz nielegalnym
    ujawnieniem lub pozyskaniem.
    4) Wykonywanie wszelkich innych zadań, nie wynikających z obowiązków zapisanych
    w karcie stanowiska pracy, a zleconych przez Naczelnika Centrum Obsługi Klienta
    lub Dyrektora Departamentu Zarządzania Sprzedażą i Promocji.
    5) Wsparcie w obsłudze informacyjnej Klientów Banku.


    Aplikacje prosimy przysyłać na adres:
    t...@i...pl

    W temacie koniecznie należy wpisać: PRACOWNIK COK



    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1