PracaGrupypl.praca.szukana › Poważna oferta dla poważnej firmy.

  • 1. Data: 2002-01-06 20:52:23
    Temat: Poważna oferta dla poważnej firmy.
    Od: "Robert Kubanek" <b...@k...family4.net>

    Serdecznie Witam Zainteresowanych

    Inżynier mechanik z bardzo dużym doświadczeniem w zakresie : wykonawstwa
    konstrukcji i galanterii stalowych,technologii obróbki skrawaniem,
    odlewnictwa.
    oczekuje poważnej oferty pracy.
    Praca dotychczasowa na stanowiskach : technologa odlewnictwa,technologa
    od obróbki skrawaniem i spawalnictwa, konstruktor i kierownik biura,
    kierownik zakładu produkcji form wtryskowych , kierownik i szef produkcji
    konstrukcji stalowych, z-ca prezesa sp-ni.
    Obecnie mam zarejestrowaną działalność www.konstal-bud.family4.net.
    Znam się na wykonawstwie praktycznym prac budowlanych: malowanie,
    szpachlowanie, glazura, terakota,gresy, regipsy,panele, tapetowanie, prace
    dekarskie. Umiem wykonać : dokumentację konstrukcyjną ,technologiczną,
    oraz kosztorysy prac budowlanych.
    Posiadam Certyfikat na montaż konstrukcji hal stalowych typu ASTRON.
    Posiadam kurs pedagogiczny oraz Bhp.
    Jestem bardzo dobrym kierowcą kat.B. Posiadam stały dostęp do internetu.
    Obsługuję pocztę internetową Outlook Express i World.
    Jestem osobą zdyscyplinowaną,lojalną, dokładną,pracowitą ,konsekwentną.
    Zainteresowanym służę swoim CV.

    Z poważaniem:
    r...@p...onet.pl
    tel.0609190251