PracaGrupypl.praca.szukana › Poszukujesz pracownika IT ?? Świetnie. Ja szukam Pracodawcy.

  • 1. Data: 2004-03-18 10:05:33
    Temat: Poszukujesz pracownika IT ?? Świetnie. Ja szukam Pracodawcy.
    Od: "Informatyk" <w...@W...gazeta.pl>

    Szanowni Pracodawcy !!

    Pilnie poszukuję możliwości pracy w firmie działającej w branży IT w
    Warszawie. Mogę pracować w dziale technicznym, obsługi klienta,
    logistycznym,
    projektowym, magazynie lub jako kierowca. Pozostaję jednak otwarty na
    wszelkie inne propozycje.

    Pokrótce o mnie :

    - 27 lat
    - uregulowany stosunek do służby wojskowej
    - wolny od nałogów
    - komunikatywna znajomość angielskiego na poziomie Upper Intermediate / FCE
    - dobre relacje z klientami i współpracownikami
    - zdolność szybkiego przyswajania nowej wiedzy orac chęć podnoszenia
    kwalifikacji zawodowych
    - prawo jazdy kat. B poparte praktyką
    - obowiązkowy, sumienny, zaradny - potrafię rozwiązywać problemy, wywiązywać
    się z powierzonych mi zadań, nie tylko informatycznych
    - cenię sobie kontakt z ludźmi
    - pozostaję otwarty na wszelkie propozycje

    Doświadczenia zawodowe :

    - prowadzenie właśnej działalności gospodarczej - usługi dla poligrafii
    - praca w serwisie komputerowym w firmie informatycznej
    - praca w dziale marketingu - przygotowywanie ofert przetargowych
    - praca w dziale logistyki oraz IT w dużym serwisie GSM/peryferia
    komputerowe/sprzęt RTV (Teleplan Polska)
    - Praca w dziale IT w firmie informatycznej, realizacja przetargów, udział w
    projektach IT
    - Specjalista IT w Serwisie Komputerowym (Mikronex)

    Szkolenia :
    - Implementacja Windows 2000 Professional oraz Serwer
    - Administracja Novell Netware 5
    - IBM Technical Storage

    Certyfikaty :
    - MCP Windows 2000 Profesional

    Chcę w szybkim czasie zdać wszystkie egzaminów ze ścieżki certyfikacyjnej
    MCSE

    Z poważaniem
    Paweł W.