PracaGrupypl.praca.szukana › Poszukuję pracy/ woj.opolskie/ handlowiec z doświadczeniem

  • 1. Data: 2004-05-19 21:07:28
    Temat: Poszukuję pracy/ woj.opolskie/ handlowiec z doświadczeniem
    Od: "dora" <d...@w...pl>

    Lat 27. Wykształcenie wyższe - Politechnika Opolska, kierunek: Marketing i
    Zarządzanie. Doświadczenie, jako handlowiec w branży FMCG oraz kosmetyczno -
    chemicznej branży.

    Jestem samodzielna, lojalna, komunikatywna, również odporna na stres.
    Poszukuję pracy jako handlowiec. Interesuje mnie również praca w biurze.

    Dodatkowe umiejętności: język angielski oraz niemiecki, prawo jazdy kategori
    B.

    LICZĘ NA POWAŻNE PRPOZYCJE.

    Dorota/ 0 608 820 054