PracaGrupypl.praca.szukana › Poszukuję pracy w której będę mógł się rozwijać....

  • 1. Data: 2004-03-05 22:27:45
    Temat: Poszukuję pracy w której będę mógł się rozwijać....
    Od: iksiński <i...@-...pl>

    Witam.

    Szukam pracy najchetniej na stanowisku asystenckim, aby moc po
    sprawdzeniu objac stanowisko specjlisty w dziale gdzie najlepiej
    bede sie asymilowal.

    (serwis, skladanie, sprzedaz, internet) w dowolnym wymiarze godzin.
    Dysponuje stalym dostepem do sieci (moze wiec byc to takze praca online).

    Moje predyspozycje w skrocie:
    - wyzsze wyksztalcenie - specjalizacja handel zagrniczny
    - podyplomowe (jeszcze nie ukonczone) - "Aplikacje komputerowe"
    - dobra/bardzo dobra znajomość j. angielskiego
    - podstawowa znajomosc j. rosyjskiego i niemieckiego
    - bardzo dobra znajomość budowy komputera (skladanie, rekonfiguracja)
    - bardzo dobra dobra znajomość systemów Windows (98 - XP)
    - znajomość systemów linux (redhat, mandrake)
    - bardzo dobra znajomość programów graficznych Corel, Photoshop,
    - podstawowa znajomość baz danych Acces (programowanie, obsługa)
    - bardzo dobra znajomość zagadnień Internetowych (konfiguracja,
    uzytkowanie)
    - znajomość zagadnień sieci lokalnych
    - umiejętność pracy w zespole,
    - doswiadczenie z roznych zrodel (organizacja studencka, miejsce pracy)

    Jestem osoba angazujaca sie w 100% w kazde przedsiewziecie, kladaca duzy
    nacisk na terminowosc i jakosc. Jestem w stanie pracować nad projektem
    kilkanascie godzin dziennie aby zdazyc z czasem.

    Mam grupe inwalidzka (kiedys byla to 3 grupa) dozywotnio.

    W odpowiedzi na oferte przesle pelne CV.
    Pozdrawiam
    m...@p...fm