PracaGrupypl.praca.szukana › Poszukuję pracy w dziale księgowości, administracji lub marketingu na terenie Warszawy/Lublina

  • 1. Data: 2002-02-02 13:55:35
    Temat: Poszukuję pracy w dziale księgowości, administracji lub marketingu na terenie Warszawy/Lublina
    Od: "Joasia" <j...@p...fm>

    Poszukuję pracy w dziale księgowości, administracji lub marketingu na
    terenie Warszawy/Lublina
    Data urodzenia: 28 września 1974 r.
    Telefon kom.: 0 608 675 753
    E-mail: j...@p...fm

    WYKSZTAŁCENIE
    1999 w trakcie Puławska Szkoła Wyższa, Puławy
    Wydział Ekonomii, kierunek: zarządzanie i marketing
    1998 - 2000 Polsko-Amerykańskie Studium Policealne, Lublin
    Specjalność: finanse i rachunkowość
    1989 - 1993 Liceum Zawodowe, Radzyń Podlaski
    Specjalność: pracownik administracyjno-biurowy

    DOŚWIADCZENIE
    IX 2001 - XII 2001 Sekretarka
    § tworzenie baz danych
    § przeprowadzanie kampanii ofertowych
    § przygotowywanie korespondencji
    § archiwizacja dokumentów

    XI 1998 - VIII 2001 Kierownik Biura
    § koordynacja pracy biura
    § prowadzenie spraw pracowniczych (przygotowywanie umów o pracę, świadectw
    pracy, prowadzenie akt osobowych, rozliczanie delegacji)
    § sporządzanie dokumentów sprzedaży
    § prowadzenie kasy, sporządzanie raportów kasowych, bankowych
    § udział w organizacji szkoleń, konferencji, seminariów

    IV 1998 - XI 1998 Sekretarka-Asystentka
    § przygotowywanie korespondencji, archiwizacja dokumentów
    § tworzenie baz danych
    § organizacja spotkań
    § prowadzenie kasy oraz sporządzanie raportów kasowych

    II 1995 - III 1998
    Kierownik Sklepu
    § kierowanie personelem sklepu
    § gospodarowanie zapasami towarowymi
    § sporządzanie raportów sklepowych
    § załatwianie spraw związanych z reklamacjami
    Handlowiec
    § obsługa klientów
    § odbiór towaru pod względem ilościowym i jakościowym
    § załatwianie spraw związanych z reklamacjami
    § projektowanie i przygotowywanie wystaw sklepowych

    KURSY
    2000 Agencja Szkolenia i Promocji Kadr, Warszawa
    § Techniki sprzedaży i negocjacji handlowych
    1999 Altkom Matrix S.A., Warszawa
    § Obsługa systemu Symfonia: Finanse i Księgowość, Sprzedaż,
    Faktura Pro, Płace
    1997 Fundacja OIC Poland, Lublin
    § Profesjonalna obsługa klienta
    1995 Fundacja OIC Poland, Lublin
    § Sztuka sprzedaży

    UMIEJĘTNOŚCI
    bardzo dobra obsługa aplikacji biurowych: MS WORD, EXCEL, Outlook;
    znajomość programów księgowych: FORTUNA, FAKTURA PRO, PŁATNIK, FINANSE I
    KSIĘGOWOŚĆ;
    znajomość zagadnień finansowo-księgowych;
    umiejętność pisania na komputerze metodą bezwzrokową (190 znaków na minutę);
    podstawowa znajomość języka angielskiego

  • 2. Data: 2002-02-12 14:04:08
    Od: "Kostuch" <f...@t...pl>

    Użytkownik Joasia <j...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a3gr4u$huu$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > podstawowa znajomość języka angielskiego
    >

    > Jeżeli szukasz pracy , a ma być to coś stabilnego i przynoszącego wiele
    satysfakcji to taka oferta właśnie się nadarzyła.

    Nasza firma zajmuje się dziedziną zdrowia czyli chroni to co najważniejsze,
    pracując z nami Twój organizm wraca do zdrowia, lepszego samopoczucia, a
    radość z takiego faktu powoduje, że chcesz o tym powiedzieć innym.

    Nasza firma pracuje według bardzo prostego systemu, wychodzi z
    założenia, że nie ma lepszej reklamy jak zadowolony klient, a produkty które
    mamy w naszej ofercie właśnie to powodują, że człowiek który po raz pierwszy
    styka się z naszą ofertą od razu nabiera przekonania do produktów bo czuje
    efekt działania już po pięciu minutach i dlatego również poleca je swoim
    znajomym bo są skuteczne.
    Mając na względzie, że w obecnych czasach każdemu coś dolega, ludzie
    cały czas szukają rozwiązań na swoje dolegliwość zdrowotne, ale szukaj
    czegoś dobrego co może im pomóc.
    Na dzień dzisiejszy nie ma lepszego rozwiązania jak zastosowanie serie
    Fitline w profilaktyce i wspomaganiu leczenia, chociaż firm oferujących
    dodatki żywieniowe, zestawy witaminowo-mineralne czy ziołowe jest wiele,
    ale nasza firma nie ma żadnej konkurencji bo nasze produkty działają
    szybciej i skuteczniej , co każdy może sprawdzić na sobie.

    Dlaczego FitLine?
    ... w końcu na rynku jest dostępnych wiele rozmaitych produktów odżywczych!

    Produkty FitLine są niepowtarzalne
    Skuteczność + Jakość + Bezpieczeństwo

    Skąd to się bierze ?

    Niepowtarzalne NTCR
    Nutrient-Transport-Concept Niepowtarzalne NGPR
    Nutrient-Group-Products Niepowtarzalne GMP
    Zarządzanie jakością
    Najistotniejsze znaczenie dla optymalnego działania ma jednak optymalna
    resorpcja, tzn. wchłanianie składników czynnych przez organizm. Opracowana
    przez międzynarodowy zespół ekspertów koncepcja transportu składników
    odżywczych NTCR (=Nutrient Transport Concept), gwarantuje do 5 razy szybsze
    i lepsze wchłanianie składników energetycznych niż w przypadku
    porównywalnych produktów. Produkty FitLineR występują jako napoje i dlatego
    mają przewagę w resorpcji i w łagodnym i wydajnym dostarczaniu składników
    czynnych nad wszystkimi produktami występującymi w formie tabletek, drażetek
    lub kapsułek. Produkty FitLine opracowano na podstawie najnowszych odkryć
    naukowych jako "preparaty złożone z grup substancji czynnych" - NGPR
    (=Nutrient Group Products), tzn. z właściwej kombinacji składników,
    tworzącej grupę składników czynnych, wynika wspólne działanie wszystkich
    składników czynnych (1+1+1+1+1+1=36). W przeciwieństwie do preparatów
    jednoskładnikowych lub do preparatów wieloskładnikowych (dawka wielu
    składników czynnych w jednym kociołku), wszystkie składniki w preparatach
    złożonych z grup składników czynnych mają wspólny cel. Wytwarzanie
    produktów FitLine odpowiada najwyższym światowym normom jakościowym.
    Dodatkowe bezpieczeństwo zapewnia rejestracja naszych produktów przez urzędy
    zdrowia w 18 różnych krajach. Zwracają one uwagę na najrozmaitsze szczegóły
    a przez to gwarantują pełną kontrolę i bezpieczeństwo produktów FitLine. NGP
    daje Ci poczucie bezpieczeństwa!

    Podstawa w optymalnej diecie dla każdej grupy docelowej.
    KONCEPCJA MODULARNA
    Linia produktów FitLine jest modularnie zbudowana z grup składników
    czynnych. Zależnie od indywidualnych luk w diecie podstawowej, od
    podwyższonego zapotrzebowania wywołanego czynnikami ryzyka lub od
    przynależności do grupy ryzyka, odżywianie można selektywnie zoptymalizować.
    Każda grupa, czy to sportowcy, osoby z nadwagą, czy np. seniorzy, ma dzięki
    modularnej koncepcji możliwość zapewnienia sobie optymalne odżywianie dzięki
    odpowiedniej kombinacji produktów. W tym przypadku preparaty
    wieloskładnikowe nie sprawdzają się a preparaty jednoskładnikowe są tylko
    kłopotliwe i drogie. Także tabletki i kapsułki nie nadają się tylko pod
    pewnymi warunkami jako uzupełnienie w optymalnej diecie. W centrum grupy
    produktów FitLine stoi Basics PLUS, który jest podstawą dla optymalnego
    wchłaniania składników odżywczych z pożywienia i innych produktów FitLine,
    oraz wzmacnia system odpornościowy organizmu. Linię produktów FitLine
    podzielono na 3 duże grupy:
    ? FitLine Uzupełnienie diety
    ? FitLine Weight-Management
    ? FitLine Functional Food

    Jak działamy:
    Z uwagi na fakt, firma nie reklamuje się w środkach masowego przekazu,
    środki przeznaczone na ten cel, przekazane są dla osób rekomendujących nasze
    produkty czyli dla współpracowników firmy.

    Sposób działania:

    Lepiej zarobić 1% z grupy 100 osób, niż 100% z pracy własnej.

    Jak z tego widać nasza praca polega na przekazywaniu informacji, jeżeli dany
    człowiek zrozumie dlaczego powinien używać produktów to staje się Państwa
    klientem zacznie używać produktów, a następnie poleci Państwu swoich
    znajomych, którzy też mają problemy ze zdrowiem i w ten sposób tworzy się
    grupa klientów, z której wyłoni się kilka osób, które będą chciały robić to
    samo co Państwo czyli powstaje grupa współpracowników.

    W jaki sposób znajdziecie Państwo współpracowników.
    Najpierw należy poznać produkty, najlepiej produkt o nazwie ACTIVIZE,
    którego efekt działania czujecie natychmiast tak jak opisałem powyżej i
    przekazać tą informację dalej.

    Dla ułatwienia całej pracy wykorzystujemy Internet oraz sklep internetowy
    przygotowany i obsługiwany przez nasza firmę.

    Wykorzystanie sklepu internetowego jest bardzo proste. Wykupujecie własny
    sklep, otrzymujecie nazwę własnej strony waszego sklepu, kilka produktów,
    aby poznać ich działanie, oraz zestaw materiałów informacyjnych i
    zostajecie niezależnym wsółpracownikiem firmy.
    Firma przejmuje całkowitą odpowiedzialność związaną z obsługą sklepu.

    Dalszym Państwa krokiem jest polecanie i reklamowanie Państwa strony w kraju
    i poza granicami, strona jest tłumaczona w siedmiu językach, firma działa w
    22 krajach. Za każdy zakup w Państwa sklepie lub sprzedaż u każdego z
    Waszych współpracowników otrzymujecie prowizję.

    Drugim udogodnieniem jest organizowanie przez firmę spotkań informacyjnych
    na temat firmy, produktów i współpracy w różnych miejscach kraju .
    Państwo otrzymujecie harmonogram spotkań i jeżeli w danym miejscu macie
    jakieś osoby znajome lub poznane za pośrednictwem internetu, które chcą
    zdobyć informację wysyłacie im e-mailem zaproszenie na takie spotkanie i
    jeżeli dana osoba będzie zainteresowana to automatycznie jest to Wasz
    klient lub współpracownik ponieważ jest z Waszego polecenia.

    Jak widać można pracować, pomagać ludziom odzyskać zdrowie, zwiększyć
    dochody Wasze i Waszych współpracowników nie wychodząc z domu.

    Zapraszam do mojego sklepu www.603.fitline.com

    Polecam produkt ACTIVIZE aby przekonać się jak działa , zachęcam do
    współpracy, gdyż jest to kierunek przyszłościowy, a produkty nie mają sobie
    równych, ze strony firmy i mojej można liczyć na wszelkie pomocne informacje
    z dziedziny medycyny i biznesu.

    Dodatkowe informację mój e-mail f...@t...pl

    Pozdrawiam i życzę sukcesu

    Krzysztof Kostuch