PracaGrupypl.praca.szukana › Poszukuję pracy w Warszawie

  • 1. Data: 2004-02-12 11:20:11
    Temat: Poszukuję pracy w Warszawie
    Od: "Anna M. Skorża" <a...@p...onet.pl>

    Poszukuję ciekawej pracy w Warszawie.

    Moje atuty:
    - chęć do pracy,
    - zaangażowanie,
    - lojalność,
    - uczciwość,
    - ustabilizowana sytuacja rodzinna.
    - jęz. ukraiński - dobrze
    - hiszpański - średnio
    - angielski - słabo
    - prawo jazdy kat. B

    Ukończyłam KUL-filologia słowiańska i podyplomowe studia na SGH- zarządzanie
    marketingiem.
    Posiadam doświadcznie w prowadzeniu sekretariatu i dziale
    marketingu-prowadzenie negocjacji z klientami, sprzedaż powierzchni
    reklamowych.
    Interesuje mnie praca na umowę o pracę, na cały etat.
    Nie interesują mnie stanowiska agentów ubezpieczeniowych i typowych
    przedstawicieli handlowych.
    Lubię język hiszpański i mile widziane są stanowiska dające mi możliwość na
    kontakt z tym językiem.

    Pozdrawiam
    Ania

    tel. 600 403 877