PracaGrupypl.praca.szukana › Poszukuję pracy w SZCZECINIE

  • 1. Data: 2003-10-08 08:52:54
    Temat: Poszukuję pracy w SZCZECINIE
    Od: "Anna Filipska" <e...@W...pl>

    Mam 27 lat. Studiuję w Wyższj Szkole Humanistycznej TWP na III roku Pedagogiki
    specjalność: doradztwo personalne (studia zaoczne).

    Posiadam 3-letnie doświadczenie w handlu oraz 2 letnie doświadczenie w
    prowadzeniu biura oraz obsłudze klienta.
    Posiadam bardzo dobrą znajomość obsługi komputera oraz znajomość programów
    komputerowych.
    Posiadam znajomość jezyków obcych:
    niemieckiego - na poziomie pozwalającym na komunikowanie się (praktyka -
    roczny pobyt w Niemczech)
    angielskiego - na poziomie pozwalającym na komunikowanie się zarówno w mowie
    jak i piśmie, również Business English (ukończony kurs).

    Jestem osobą ambitną, lubiącą nowe wyzwania, przejawiajacą inicjatywę w
    działaniu, komunikatywną. Uważam, że moim atutem jest umiejętnosć szybkiego
    uczenia się,dzięki czemu w krótkim czasie mogę stać się efektywnym
    pracownikiem wykonując zadania, z którymi wcześniej nie miałam żadnej
    styczności.

    tel. kom. 0503-892-667
    e-mail: a...@w...pl