PracaGrupypl.praca.szukana › Poszukuje pracy w Krakowie

  • 1. Data: 2002-05-26 13:10:24
    Temat: Poszukuje pracy w Krakowie
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jestem młodą, asertywną, komunikatywna osobą. Mam spore doświadczenie w
    marketingu. Pracowałam juz w kilku branżach zaczynając od przedszkoli przez
    wydawnictwa muzyczne, miedzynarodowe firmy jak również firmy teleinformatyczne.

    Poszukuje pracy, która zapewni mi moj dalszy rozwój.

    Napisałam już parę ogłoszeń na tej grupie i Bóg raczy wiedziec dlaczego w
    dalszym ciągu otrzymuje oferty pracy jako pośrednik handlowy bądź "założyciel"
    dziwnych stron internetowych. Zatem zwracam się z prośbą kolejny raz: Nie chce
    widziec w skrzynce tego typu ogłoszeń!

    Czekam na ciekawe propozycje
    Pozdrawiam
    kontakt ze mną 503486403