PracaGrupypl.praca.szukanaPoszukuję pracy - technik informatyk (doświadczenie)

  • 1. Data: 2007-05-24 08:01:37
    Temat: Poszukuję pracy - technik informatyk (doświadczenie)
    Od: Mati <c...@w...pl>

    Witam wszystkich
    Przedstawiam poniżej co mogę zaoferować Pracodawcy:

    wykształcenie technik informatyk,

    doświadczenie w obsłudze i serwisowaniu komputera,
    dobra znajomość systemów Windows 95 - XP (rozwiązywanie konfliktów
    związanych z systemem operacyjnym, usuwanie wirusów, instalowanie
    systemu operacyjnego) oraz podstawowa Linux,
    dobra znajomość programów graficznych Corel oraz podstawowa Adobe
    Photoshop,
    podstawowa znajomość programu architektonicznego AutoCad,
    obsługa pakietu Microsoft Office na poziomie dobrym,

    projektowanie stron internetowych w HTML oraz podstawy CSS,
    znajomość obsługi internetu,
    podstawowa znajomość sieci LAN,

    angielski na poziomie dobrym,
    prawo jazdy kat. B (własny samochód),

    Dodatkowe informacje:
    stały dostęp do internetu,
    bezwzrokowe pisanie na klawiaturze

    Skontaktować się ze mną można za pomocą:

    Tel. - 0-509-928-563
    SKYPE: nick - mati2580
    Gadu-Gadu: nr - 1118421
    Email: c...@w...pl

    Pozdrawiam serdecznie
    Piotr

  • 2. Data: 2007-05-24 11:50:52
    Od: Mati <c...@w...pl>

    Interesuje mnie rejon Bytomia, Chorzowa, Katowic lub okolice miast
    wymienionych.
    Jeżeli jest to możliwe, mogę także przyjąć ofertę pracy zdalnej.
    Pozdrawiam serdecznie
    Piotr