PracaGrupypl.praca.szukana › Poszukuję pracy przy zwierzętach

  • 1. Data: 2004-12-10 10:24:22
    Temat: Poszukuję pracy przy zwierzętach
    Od: "Michał Dziczkowski" <m...@g...pl>

    Witam. Jak napisałem w temacie poszukuję pracy przy zwierzętach. Mam 4 letnie
    doświadczenie przy pracy z psami (wolontariat w Schronisku dla Bezdomnych
    Zwierząt) i 3 letnie doświadczenie w pracy przy koniach (wolontariat w WTWK
    Partynice we Wrocławiu). Na Partynicach pomagałem w stajni
    wyścigowej "Mieczownica" i otrzymałem nawet stopień "koniuszego" - drugi co
    ważności stopień w stajni (zaraz po trenerze). Byłym wdzięczny za jaką
    kolwiek pracę przy w/w zwierzętach (nawet może być jako opiekun). Zgadzam się
    również na tzw. okres testowy (nie dłuższy niż 1 tydzień), w którym będę
    pracował jako wolontariusz. Po tym okresie chciałbym podpisać umowę o
    podjęciu pracy. Z góry dziękuję.

    Z poważaniem,
    Michał Dziczkowski