PracaGrupypl.praca.szukanaPoszukuje pracy na wakacje - Warszawa.

  • 1. Data: 2002-07-02 06:24:33
    Temat: Poszukuje pracy na wakacje - Warszawa.
    Od: "Archie" <a...@i...pl>

    Witam.
    Mam 17 lat i poszukuje jakiejs pracy na wakacje.
    Posiadam duza wiedze i umiejetnosci z zakresu informatyki.
    Szybko sie ucze nowych rzeczy.
    Szukam czegos na lipiec, nie mam co ze soba zrobic :(
    Do tej pory udzielalem korepetycji z informatyki, ale rok szkolny sie
    skonczyl...

    Niech mi ktos pomoze :)))), a jesli powierzone obowiazki nie przekrocza
    moich mozliwosci / umiejetnosci, to napewno sie nie zawiedzie.

    tel. kontaktowy: 608-798-885 (odbieram tylko ja), ew. prosic Artura

    Pozdroffka Archie
    a...@i...pl

  • 2. Data: 2002-07-02 06:25:49
    Temat: Re: Poszukuje pracy na wakacje - Warszawa.
    Od: "Archie" <a...@i...pl>

    "Archie" wrote...

    Zapomnialem dopisac, oczywiscie nie musi byc to koniecznie informatyka. Moze
    byc kazda inna praca. Z wyjatkiem roznoszenia ulotek.

    Pozdroffka Archie
    a...@i...pl