PracaGrupypl.praca.szukanaPoszukuję pracy na terenie Rzeszowa, moje CV

  • 1. Data: 2007-02-07 18:24:52
    Temat: Poszukuję pracy na terenie Rzeszowa, moje CV
    Od: "Mateusz" <m...@p...onet.pl>

    Curriculum Vitae

    Mateusz Bąk[1]

    E-mail: m...@p...onet.pl

    Data urodzenia: 15.04.1984

    Stan cywilny: kawaler

    Wykształcenie:

    - od 2005: student Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Rzeszowie,

    - kierunek pracownik socjalny, (2 rok zaoczny)

    - 1999 - 2003: Zespół Szkół Ekonomicznych w Rzeszowie, ul. Hoffmanowa 13,

    - kierunek ekonomiczno - administracyjny.

    Doświadczenie zawodowe:

    - grudzień 2006 - kierownik placu sprzedaży choinek,

    - od 2005 - Przewodniczący rady słuchaczy KPSS,

    - 3 miesięczny pobyt w Irlandii od 06.2005 do 09.2005: prace
    dorywcze: stolarz, murarz, drukarz, ogrodnik, projektant chińskich salonów
    masaży, kucharz,

    - przez 2 lata prace dorywcze: naprawa komputerów, gotowanie,
    sprzątanie, opieka nad osobą starszą, praca z dziećmi na koloniach oazowych,
    drukarz w sito drukarni, roznoszenie ulotek, wykładanie towaru w
    hipermarketach,

    Umiejętności:

    - Znajomość systemów operacyjnych: Windows: 3.11, 95, 98SE, 2000,
    XP, programów pakietu Microsoft Office itp.

    - Prowadzenie treningów integracyjnych w grupach studenckich,

    - Bardzo szybkie nawiązywanie kontaktów z ludźmi,

    - Umiejętność koordynacji zespołem - wzmacnianie poczucia własnej
    wartości, motywacja do pracy itd.

    - Znajomość mowy ciała, podstawy psychologii, pedagogiki,
    socjologii, oraz teorii systemów między ludzkich. (praca z klientem
    agresywnym, biernym itd.),

    - Prawo jazdy kategoria "B" od 29.10.2004

    Języki obce:

    - język angielski: bardzo dobra,

    - język niemiecki: słaba,

    Zainteresowania:

    - religia (stawianie Boga na pierwszym miejscu w życiu, a także
    rozwijanie własnej chrześcijańskiej duchowości),

    - komputery (naprawa, programy, gry),

    - sport czynny (koszykówka, piłka nożna, siatkówka),

    ----

    [1] Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
    ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr
    133 poz. 883)