PracaGrupypl.praca.szukana › Poszukuje pracy na terenie Katowic lub Zagłębia.. Branża IT.

  • 1. Data: 2005-03-10 11:27:49
    Temat: Poszukuje pracy na terenie Katowic lub Zagłębia.. Branża IT.
    Od: dito <d...@i...pl>

    Student Wydziału Radia i Telewizji na Uniwersytecie Śląskim, blisko 3
    letni staż zawodowy w branży elektronicznej, budowlanej i IT,
    doświadczenie w obsłudze klienta, kontaktów i negocjacjach z dużymi
    instytucjami, klientami indywidualnymi, przedstawicielami małych i
    średnich firm.
    Dobra znajomość rynków mediów, głównie muzyczny i w zakresie
    kinematografii. Zarówno komercyjnych jak i niekomercyjnych.

    Branża IT:

    - Projektowanie stron internetowych ( zastosowanie PHP I Flash)
    - Administracja i projektowanie portali za pomocą systemów CMS.
    - Administracja i projektowanie designu sklepów internetowych OS Commerce.
    - Zastosowanie programów, Photoshop, Flash MX, Dreamweaver na potrzeby
    budowy witryn internetowych.
    - Odbyłem kompleksowe szkolenie z zakresu obowiązków konsultanta
    handlowego i Menadżera Projektów Internetowych w zakresie sprzedaży
    usług internetowych.
    - Ostatnie stanowisko pracy jako Menadżer sprzedaży w firmie
    sprzedającej usługi internetowe, własne programy dla przedsiębiorstw,
    zarówno na komputery domowe jak i na platformy iSeries.

    Podejme prace od zaraz w branży IT. CV, list motywacyjny i przykłady
    projektów po otrzymaniu konkretnej oferty.

  • 2. Data: 2005-03-11 08:39:11
    Od: dito <d...@i...pl>

    dito napisał(a):
> [...]
    >
    > Podejme prace od zaraz w branży IT. CV, list motywacyjny i przykłady
    > projektów po otrzymaniu konkretnej oferty.

    Kontakt:

    d...@i...pl
    tel. 504376673