PracaGrupypl.praca.szukanaPoszukuje pracy jako podwykonawca na stanowisku grafika

  • 1. Data: 2006-04-19 19:53:50
    Temat: Poszukuje pracy jako podwykonawca na stanowisku grafika
    Od: "grafik" <w...@o...pl>

    Witam,

    Poszukuje pracy jako podwykonawca na stanowisku grafika.
    Interesuje mnie współpraca długoterminowa, a nie jednorazowe
    zlecenia.

    Zajmuje się grafiką, specjalizuje się w projektowaniu katalogów,
    folderów, ulotek, broszur, logotypów, plakatów, reklam prasowych,
    oraz stron www.

    Posiadam znajomość programów graficznych, a także
    zasad DTP, czyli prawidłowego przygotowania materiałów/projektów do
    druku.
    Doświadzcenie na stanowisku grafika zdobyłam poczatkowo, jako
    freelancer, a następnie podczas pracy w studiu graficznym.

    Oprócz typowej grafiki zajmuje się wykonywaniem
    zdjęć na zlecenie, ich obróbką oraz odpowiednim przygotowaniem
    do druku. Retuszuje oraz obrabiam zdjęcia na potrzeby folderów,
    ulotek, reklam prasowych oraz stron www.

    Forma zatrudnienia : umowa o pracę lub umowa zlecenie.

    Szczegóły, portfolio przedstawie osobą zainteresowanym
    współpracą.

    Kontakt : c...@g...pl