PracaGrupypl.praca.szukanaPoszukuje pracy jako monter rurociagów w Anglii

  • 1. Data: 2006-06-17 02:29:54
    Temat: Poszukuje pracy jako monter rurociagów w Anglii
    Od: o...@k...info

    Poszukuje pracy jako monter konstrukcji i rurociagów
    przemyslowychna na terenie Anglii
    najlepiej w Londynie. Mam 48lat i duze doswiadczenie w prefabrykacji
    oraz montazu ze stali czarnej jak i bialej.Pracowalem na rafineriach
    oraz papierniach.Znam rysunek techniczny oraz izometrie. Potrafie
    zaprojektowac trase rurociagu o kazdej srednicy i go
    wykonac.Posiadam
    wiele umiejetnosci jestem sumienny, pracowity i zdyscyplinowany.Mam
    uprawnienia spawalnicze podstawowe(elektroda,pólautomat CO2),prawo
    jazdy