PracaGrupypl.praca.szukanaPoszukuje pracy Programista/Administrator sieci - Wrocław

  • 1. Data: 2008-01-30 17:00:32
    Temat: Poszukuje pracy Programista/Administrator sieci - Wrocław
    Od: Karl0s <k...@g...com>

    Informatyką zajmuję się od dwunastu lat. Zaczynałem od tworzenia
    programów i pracy pod systemem DOS (Basic, Pascal ). Wraz z
    pojawieniem się systemu Windows 98 zainteresowałem się programowaniem
    obiektowym ( Delphi ) i budową stron internetowych. Zajmowałem się
    również zabezpieczeniami firewall i kopiami bezpieczeństwa danych,
    optymalizacją systemów Windows , budową sieci opartych o TPC/IP, a
    obecnie programuje w PHP i MySQL. Oprócz tego staram się być na
    bieżąco z nowościami dotyczącymi sprzętu IT

    - doskonała znajomość branży IT :
    - programowanie w środowisku Windows ( Delphi )
    - tworzenie stron WWW ( Html, PHP )
    - baza danych (MySQL)
    - doświadczenie w serwisie komputerowym ( sprzętowym i programowym )
    - praktyki w centralach telefonicznych, programowanie centralek,
    usługi telekomunikacyjne
    - język angielski - komunikatywny
    - prawo jazdy kat. B