PracaGrupypl.praca.szukanaPoszukuję pracy

  • 1. Data: 2004-02-25 12:53:06
    Temat: Poszukuję pracy
    Od: w...@o...pl (Jakub Żołędziowski)

    Poszukuję każdej pracy poza biurową !
    Najbardziej odpowiadałaby mi praca zdalna lub praca (ciężko mi znaleść
    trafne określenie ;) ) w formie podobnej, jak np. agent ubezp, choć nie
    tylko.
    Stanowczo odpada praca związana z przebywaniem w biurze
    Mam 26 lat, wykształcenie policealne.
    Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Office, perfect poczta
    elektroniczna), bardzo dobra znajomość internetu.
    Średnia znajomość języka angielskiego. Jestem osobą dyspozycyjną,
    systematyczną o wysokiej kulturze osobistej.

    Pracę mogę podjąć od zaraz.
    Zainteresowanym prześlę CV+list motywacyjny.

    Z góry bardzo serdecznie dziękuję.
    Pozdrawiam
    Kuba

    Najlepsze bo darmowe konta email