PracaGrupypl.praca.szukanaPoszukuje etatu...Poszukuje etatu...
  • Data: 2003-10-15 09:46:13
    Temat: Poszukuje etatu...
    Od: "Kamila Kwaczynska" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem osobą dyspozycyjną, kreatywną, łatwo nawiązującą kontakt z ludźmi
    , a przy tym kulturalną, przyjazną i chętnie pomagającą innym. Pragnę także
    dodać, że dobrze się czuję pracując w zespole. Mój nieduży staż zawodowy rek
    ompensuje olbrzymim zapałem i energią, którą mam zamiar poświęcić pracy
    Umiem posługiwać się komputerem, znam system operacyjny Windows 95 ,98 oraz
    XP , obsługa programu Microsoft Office nie jest mi obca, szybko piszę na kom
    puterze. Język angielski, język niemiecki i migowy opanowany mam w stopniu p
    odstawowym.

    Prosze o kontakt j...@t...pl

    PozdrawiaM
    Kamila Kwaczynska
    Jedna z nielicznych kobiet, ktora ma nadzieje, ze w koncu...
    Swiat padnie u stop pieknej ratowniczki medycznej.

    gg 3893351