PracaGrupypl.praca.szukana › Poszukuje ciekawej!!! pracy nie ważna ilość godzin oraz miejsce pracy może być niebezpiecznie

  • 1. Data: 2004-02-04 13:55:51
    Temat: Poszukuje ciekawej!!! pracy nie ważna ilość godzin oraz miejsce pracy może być niebezpiecznie
    Od: madaa <f...@i...pl>

    Zawsze chciałem robić coś ciekawego teraz łażę po hurtowniach sklepach
    itd i szukam roboty.
    To mnie dobija nie jestem człowiekiem tego typu. Nie chce mi się
    siedzieć i pierdzieć w stołek w jakimś sklepiku.
    Podejmę ciekawą pracę coś nietypowego może to być sklepik ale z ciekawym
    podejsciem do sprzedaży nie ważna ilość godzin oraz miejsce pracy, praca
    może być niebezpieczna (mafia pruszkowska chyba tego nie czyta ale
    mordowanie, gwałty i kradzieże odpadają:)

    Posiadam umiejętność obsł.komputera i dużą wiedzę na temat sprzętu
    komputerowego oraz zdolności serwisowe z każdym problemem dot. komputera
    prędzej czy później daję sobie radę, znajomość systemów operacyjnych z
    rodziny Windows i Linux doświadczenie w handlu, obsługiwałem też stacje LPG.
    Oprócz tego mam praktyczną umiejętność jazdy samochodem i ogólnie dobrą
    kondycję fizyczną.

    --
    there is a monster living on my bed