PracaGrupypl.praca.szukanaPoszukuje ciekawej pracy

  • 1. Data: 2002-09-23 15:50:16
    Temat: Poszukuje ciekawej pracy
    Od: "Kvokul" <k...@d...biz>

    Poszukuje ciekawej pracy.

    Najlepiej na terenie Lublina, ale mogę przeniesc sie do dowolnej czesci
    kraju.

    Nazywam sie Marcin Goworek. Urodzilem sie 23.05.1974
    Skonczylem Zarzadzanie i Marketing na Politechnice Lubelskiej, specjalizuje
    sie w
    informatyce i negocjacjach.
    Mam za soba kilka lat doswiadczenia zawodowego - szkolenia, wdrazanie
    aplikacji koputerowych, ale także przy pracy bezposrednio z klientem.
    Podczas pracy mialem doswiadczenie w kierowaniu ludzmi, co zaowocowalo
    funcja Prezesa Zarzadu
    malej firmy, ktora spelniam obecnie.

    Poszukuje nowej pracy, mam nadziej ze bedzie ona stanowila dla mnie nowe
    wyzwanie.

    Moimi glownymi atutami sa: bardzo dobra znajomosc obslugi komputera,
    doswiadczenie w kierowaniu ludzmi i wysokie zdolnosci interpersonalne.

    tel: 603933507