PracaGrupypl.praca.szukanaPoszukuje biurowej i nie tylko

  • 1. Data: 2004-08-04 11:07:41
    Temat: Poszukuje biurowej i nie tylko
    Od: "Marta" <s...@o...pl>

    Szukam pracy biurowej.
    Warszawa - Grójec - Radom

    Jestem absolwentką Politechniki Radomskiej. Ukończyłam pięcioletnie studia
    dzienne: wydział Nauczycielski, kierunek Wychowanie Techniczne, specjalność
    Informatyka. Egzamin magisterski zdałam z wynikiem 5.0. Uzyskałam tytuł:
    magister edukacji.

    Umiejętności:
    ..:: z zakresu obsługi komputera: Pakiet MS-Office (Word, Excel, PowerPoint,
    Access, FrontPage); Windows 95/98, XP, ME; AutoCad; HTML; MS-Outlook;
    Internet; Flash (podstawy);
    ..:: szybkie pisanie na klawiaturze;
    ..:: obsługa urządzeń biurowych;
    ..:: praca samodzielna i w zespole;
    ..:: bardzo dobra organizacja pracy;
    ..:: zdolność nawiązywania kontaktów;

    Znajomość języków obcych:
    ..:: angielski - dobra, komunikatywna,
    ..:: rosyjski - podstawowa;
    ..:: francuski - podstawowa;

    Doświadczenie:
    ..:: obsługa komputera;
    ..:: wprowadzanie danych;
    ..:: sprawna obsługa klienta;
    ..:: prowadzenie dokumentacji; archiwizacja dokumentów przychodzących i
    wychodzących;

    Cechy:
    ..:: aktywna, cierpliwa, godna zaufania, kreatywna, łatwo się przystosowuje,
    optymistyczna, pełna humoru, rozważna, serdeczna, uczciwa, uprzejma,
    wszechstronna, wytrwała, zdolna, komunikatywna, dyspozycyjna, punktualna,
    szybko się uczy

    Kontakt: m...@i...pl