PracaGrupypl.praca.szukana › Poszukuję Praktyki !!

  • 1. Data: 2004-02-26 09:28:22
    Temat: Poszukuję Praktyki !!
    Od: "Agnieszka S." <k...@p...onet.pl>

    Jestem studentką 1 roku Turystyki w Gańsku. Poszukuję wakacyjnej praktyki
    studenckiej bądź stażu w przedsiębiorstwie turystycznym (obiekty hotelarskie,
    biura podróży, biura przewozu osób prywatnych i inne), Mam pewne doświadczenie
    w obsłudze ruchu turystycznego, (rezydent w Tunezji &#8211; 3 miesiące, Praca w
    Hotelu Sheraton w USA 3 &#8211; miesiące). Paromiesięczny pobyt w Stanach
    zjednoczonych w charakterze Au Pair pozwolił mi na opanowanie języka
    angielskiego w stopniu bardzo dobrym (pełne CV &#8211; dla zainteresowanych). Jestem
    zainteresowana zarówno praktką krajową jak i zagraniczną.